torsdag 9 augusti 2012

Börja om

Det är synd att man inte kan starta om en dag på nytt. Radera allt.
Stiga upp från sängen igen...

Vaknar med ont i magen och stress. Vet att jag måste ta en dust med chefen om anställningsavtalet jag fick igår.
Det är massor av fel! Olagliga fel. :-\

Redan när jag kommer till jobbet är stämningen irriterad, tjafsig och rörig. Chefen, min kollega i receptionen, elever som strular runt med tider, en skolbil har blivit påkörd etc.

Dagen går och ingen tid till prat dyker upp. Jag langar in avtalet på hans skrivbord med dom ändringar jag vill ha innan jag skriver på.
Inte ett ord! Bara än mer irriterat...

Nu gör jag helg. Försöker lägga allt åt sidan och hoppas att det löser sig under nästa vecka.

2 kommentarer:

4U2 sa...

Håller tummarna för sånt är riktigt frustrerande!

Susanne sa...

Hoppas allt löser sig.
Kramar