söndag 7 oktober 2012

Nu är det bevisat!

En dag som skulle kunnat sett ut så här:

Men jag masade mig upp trots en natt from hell. Å dagen fortsatte nästan i samma tecken. Men med sol och Fredriks goda vilja så var vi ute på en promenix på ca 3-4 timmar.
Men jissus så jag håller på att värka sönder ännu mera nu.
Fredriks slutkommentar när vi närmaste oss hemmet... En stor kram och orden:
-"Jag älskar dig! Du är min knäppflicka." Å så fortsatte vi kramas och skratta.

I morse, klockan fem en söndagmorgon, stannas Per av polisen. Konstapeln tyckte att det hade gått lite långsamt,  70 på en 70-väg. :-\ Någonting säger mig att man är van vid liiiite andra farter här i Södertälje.
Men nu är det i alla fall bevisat! Per gubbkör! :-D

1 kommentar:

aino sa...

Men sicken tur att per gubbkörde,inga böter där inte. likaså gör min käe make, gubbkör. jag däremot... jag säger inget, så har jag inget sagt.
livet är en kamp för dig och mig... visst önskar man ibland att man fick en andningspaus ibland... men det är bara att kämpa på. min far bli sämre och sämre... så jag tror att han kommer att göra sällskap med våran lille älskling i himlen snart.
men allt gott till dig! du finns i mina tankar.

aino