torsdag 19 september 2013

"måste ha" nojja

Ibland kommer det över mig en sån där galen "ha-känsla"!
Inte att jag måste handla just den tröjan eller den pysselsaken utan om mat.
Idag var det dags för den årliga nojjan på småfralla.

Småfralla med kokt skinka och ett glas mjölk...

Fråga mig inte var den kommer ifrån. Den pluppar upp när man minst anar det, ca en gång om året. Så det är ju, tack och lov, inte ofta.

Nyttigt? Inte det minsta!
Gott? Mmmm...
Håller just nu på att stilla begäret som mest. :-P


3 kommentarer:

Eleonora sa...

Tack för din kommentar hos mig. Jag blev så glad att höra att du ska ha sk arbetsträning en månad. Hoppas innerligt att det ska ge dig mycket nytt och att arbetsgivaren ser att du är ett säkert kort att satsa på!!

Så den underbare lille söte David. Hus gossig får man lov att vara. Gudomligt söt och fin är han.

Tänker på dig och håller tummarna inför arbetet som ska börja nästa vecka. Du kan väl höra av dig så småningom. Många kramar

Gugis Pärlor sa...

Inte så farligt...livet e till för att njutas ; o) Och så finns det betydligt värre laster!!

Kram Gugi

Fia sa...

Oh, det där känner jag igen, just frallor kan man bli galet sugen på några gånger per år. När jag var liten så kallade jag det för "slitbulle".

Saknar dig också! Nu håller jag på att försöka varva ner lite, inom två veckor så är det dags och det närmaste halvåret så blir jag hemma så har du vägarna förbi eller något annat bus på gång så hör av dig. En miljon kramar!