måndag 10 augusti 2015

Jag blir så jävla trött!

Fredrik börjar skolan på måndag.
Alla papper är påskrivna och skickade för veckor sedan. Han ser fram emot (med skräckblandad förtjusning) att få komma till en ny skola.
Eftersom det just är bara en vecka kvar så börjar jag bli lite orolig eftersom inget papper kommit vare sig hem till mig eller hans pappa.
Ringer...
... och konstaterar att inte ett jäkla skit är gjort! *morrar och fräser*

Om tre veckor är det tänkt att jag ska betala hyran på den här lägenheten...själv... med min ekonomi.
När vi flyttade hit ställde vi oss gemensamt på kontraktet.
Alla papper är påskrivna och skickade för veckor sedan om att jag bor här ensam nu.
Jag måste tyvärr hinna ansöka om bidrag för att kunna fixa det här.
Inget papper har dykt upp.
Ringer...
... och konstaterar att inte ett jäkla skit är gjort! *dubbel morrar och fräser*

Inga kommentarer: