lördag 3 september 2016

Delad vårdnad

Spelar min musik på hög volym.
Sjunger och glider fram i lägenheten för att hitta ett flow, ett humör som lättar sinnet.
Nu börjar 1½ vecka som blir jobbig. Den utan Fredrik!
Delad vårdnad... på gott och på ont.
Visst, en period som jag kan ägna åt mig själv. Ladda ny energi tills han kommer nästa gång. Men jag går bara mig själv på nerverna! Eftersom jag går hemma som arbetslös så blir det bara värre. Men nu är livet så här och det är bara att bita ihop.
Det positiva: Jag kan äntligen lyssna på bara min musik! :-)

Att göra under helgen:

  • Fixa Aktivitetsrapporten till Arbetsförmedlingen
  • Fixa aktivitetsersättningen till Försäkringskassan
  • Göra uppgifterna i "Ordning hemma på 30 dagar" för dag två och tre
  • Tvätta kläder

Inga kommentarer: