söndag 4 november 2018

Svordomar i massor

Fan fan fan fan
Dippar! Vill inte djupare igen, inte mer nu.

En hel vecka har jag varit hos G. Vilat min hjärna och kropp från intryck. Försökt att tagit mig hemåt, men inte klarat av det.
G har varit glad att ha mig hos sig. Två ensamma själar som stöttar varandra. Behöver varandra  på två helt olika sätt.

Å i natt en sån där värk och tänkarnatt... Tankar som kastar mig nedåt, bråddjupt.
Tankar om otrevliga minnen, tankar som stressar, saknaden efter mina föräldrar, saknaden av en 100% kärlek, klura på sonens problem. Tja att sova var inte lätt, men gjorde det tillslut kl 6 i morse. *suckar djupt*
Å sen gör G en helt omedveten sak från sin sida som får den lilla ork jag hade kvar att tippa över. Nej det är inget att förklara för G. Det är som det är och det vet jag ju.... Men idag hade jag sååå önskat något annat.

Så nu börjar jag om med peppade igen.

Inga kommentarer: