måndag 7 januari 2019

Första veckan avklarad/First week done

Första veckan av 2019 är avklarad. Fortsatt sjukskriven. Fler läkarbesök väntar och jag kan bara hoppas att allt vänder till något mycket bättre snart.
Sakta börjar jag nu att plocka ihop alla julsaker hemma. Det vart inte så mycket till den här julen. Dessutom lyckades jag hitta en låda som jag förträngt med saker efter mamma och pappa. Den hade jag lyckats gömma bra under många år! ;-)

First week of 2019 has end. Still sicklisted. More doctors appointmentand I can only hope it soon will turn around to something much better.
Slowly I put dowm all the Christmas decorations. It wasn't so much up this time. I found a big box that I totally forgot with stuff from Mum and Dad. I  had managed to hide it well! ;-)

© Laila Söderström
Ruby Tuesday Too


Inga kommentarer: