lördag 27 september 2008

korttillverkning

Här kommer två kort som jag gjort till en kurs jag ska ha på jobbet. Det översta, får ni leva med att det är lite konstigt i färgerna. Kortbotten är faktiskt benvit.


Det här kallas för spotlight teknik.

Det här är ett julkort som jag gjorde till förra året. Ett kort som jag är nöjd med! :-)
En blandning av inspiration från Muhren och Sollan.
Funderar om jag ska göra några såna här i år också...
Har faktiskt lyckats göra en LO idag som jag först vart nöjd med. Sen vette fan vad som hände... :-\ Ska se om jag kan få nått mer gjort sen när lilla tröttnissen här kommer i säng så småningom.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är änglastämpeln underbar? Och den passar bra inte bara till julkort ;)
Jättefina kort - jag är övertygad om att kursen blir en kanonsuccé!

Anonym sa...

Kika i min blogg!
Kram

Unknown sa...

vilka underbara kort!!!

Anonym sa...

Tjusigt!!! Det sista va en favvo.... gjorde nåt liknande här om dagen.... ska blogga det någon dag snart

Soulsister sa...

Men gu va fint kortet med hönsen är! Nu ska ja göra nått liknande med mina tomrar :)
Tack för tipset!

Anonym sa...

spotlight teknik hur fungerar den?