tisdag 27 april 2010

Vinkar till er alla

Jag är tom.
Jag har inget att berätta.
Dagarna börjar och dom slutar.
Där emellan är det jobbsökeri. Jag hatar det personliga brevet! Jag tycker det är så svårt att skriva och få till det bra. :-\

För er som undrar om fredagens intervju... Jag vet inget. Chefen och jag pratade i 30 min. Ett trevligt samtal. Fast det kändes som om det inte kommer att bli nått. Det är väl bara att se tiden an som med så mycket annat.

Idag försöker jag njuta av balkongen. Solen värmer enormt där ute. Jag hör lite lekande barn från gården.
Tja... Det är mitt liv just nu.

2 kommentarer:

Karabara sa...

Skickar en kram i solen!

Carina sa...

Skriv ihop en mall för personligt brev. Sen läser du igenom annonsen noga och lägger till/tar bort egenskaper och kompetenser som du har, i brevet. Strunta i om AMS säger att man inte ska ha mallar, man kan ju inte skriva hur många personliga brev som helst heller, det orkar man inte ;) Huvudsaken att man låter trevlig och kan uttrycka sig väl. Kram!