torsdag 29 december 2011

Summering 2011

Det börjas nu i en del bloggar...
Summering av foton 2011
Summering av kortskapande 2011
Summering av scrappande 2011

Det gick inte särskilt bra 2010. Det går baske mig inte bra i år heller!
Scrappat så jag får ihop ens till 10 alster? Nej
Gjort kort så jag får ihop till 10 favoritalster? Nej!
Fotat så jag får ihop till 10 favoritfoton? Ja, om jag krystar fram det...
Några för att jag tycker dom är bra, några för att dom ger mig en känsla, några för... *viskar* för att dom är helt ok, men jag kan bättre och är inte helt nöjd med dom. TADAAAA Det bidde 10 foton i alla fall! ;-)










© ALLA FOTON
LAILA SÖDERSTRÖM

1 kommentar:

Moster Ma sa...

Jag tycker du kan vara supernöjd med fotoåret! En fin sammanfattning av det "gamla" och jag önskar dej ett gott "nytt"!