fredag 27 januari 2012

Fredrik

Sitter vid datorn och söker jobb. En lillskit springer förbi och stannar och läser över min rygg.
- Laila, hittar du nått?
- Det är lite tufft nu.
Jag får en stor kram och en stor blöt puss på kinden. Sen hoppar han vidare och lämnar mig med orden:
- Jag tror det vänder för dig snart!

Måtte han ha rätt. ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
När den unge herr´n ska sova på kvällen så håller han på och berättar  om en massa Pokémon figurer. Jag frågar hur en av dom ser ut. För med mitt minne så "råkar" jag ha glömt hur just den filuren ser ut och dom är ju några stycken att hålla reda på. *himlar med ögonen*
Svaret kommer blixtsnabbt!
- Men ska det vara så jävla svårt... (Här hörs sen ett lågmält muttrande i största allmänhet)
Jag brister ut i ett frustande skratt! Jag får ett lite illmarigt flin tillbaka

1 kommentar:

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Laila:)

Så trevligt att du hade varit och hälsat på hos mig tack snälla:) Dina rader som du har lämnat kvar uppskattas mycket och värmer ska du veta:)

Det går upp och ned här i livet och detta med inspiration kommer och går för alla !!!
Har själv haft en lång paus nu för jag helt enkelt inte orkade och inspirationen, lusten var helt borta tyvärr :(

Du ska se att din inspiration och kreativitet åter kommer att återfinna sig hos dig det tar bara lite tid i bland tyvärr !!!

Önskar dig all lycka till i ditt sökande med att hitta jobb och håller alla tummar och tår för dig:)

Ha det bäst och var rädd om dig, massor med kramar från lilla vännen Inger ♥: