torsdag 14 juni 2012

Igår, idag, imorgon...

Igår:
En fucking jävla skitdag!
Kroppen är så full av värk att jag t.o.m.var tvungen att plocka fram kryckorna.
Så mycket fel och skit på jobbet. Stress och nedvärderande kommentarer. Hallå, jag är bara en praktikant! :-(
Idag:
Måtte det bli en bättre dag idag.
Kroppen är fortfarande full av värk... :-\
Möte med arbetet och Arbetsförmedlingen. Har fått klart för mig att bidraget chefen vill ha för att anställa mig inte gynnar mig.
Kluven...
Imorgon:
Ledig!
Får göra nått med lillskiten. Han har haft sommarlov sen i måndags. Även om han varit med farmor dom här dagarna så har dom inte gjort så mycket kuligt.
Övermorgon:
Tanka i mig en kär vän. ♥ Det behöver min själ!

3 kommentarer:

Desirée sa...

Huff ja, kroppen vil ikke bestandig gjøre det vi selv vil gjøre. Kjenner selv på ryggen min i dag... Jeg ble ufør for 2 år siden, så jeg vet nok hva du sliter med i forhold til jobb og slikt. Heldigvis er den tiden over for min del. Lykke til, og riktig god bedring!

sussilullan sa...

Å idag är det måndag :-)) Kram

Anonym sa...

skickar lite styrkekramar till dig, låter tufft :( Hoppas ni har bättret väder än oss i alla fall...fast det är väl samma skit i hela sverige? Snart kommer solen igen<3