tisdag 5 juni 2012

Liv - Död

Idag ska jag kanske, kanske, kanske få vara lite social med kära vänner. Å vad min kropp och själ skriker efter det! :-)

Imorgon är det Sveriges nationaldag.
Lillskiten och jag är lediga och det finns ingenting inplanerat. Mer än att vi båda två vill göra nått kuligt, skingra alla svarta tankar.

På torsdag, den 7 juni, är det/var det mammas födelsedag.
Igår sa Fredrik:
"Mormor var mer än bara en mormor..."
Om du visste så stolt och rörd hon hade blivit av dom orden älskling, så stolt. *torkar bort en tår*
Dessutom har min chef lovat att bjuda mig på lunch den här dagen också. :-o

På fredag är det calloavslutning för lilla herr´n. Då ska jag få höra på deras låtar som dom suttit och filat på under hela terminen. Det kommer att låta bra, det vet jag redan! ;-) Efter den lilla konserten blir det fika med lärarna som dom har. Tre stycken helt underbara människor! ♥

Sen vart det visst helg igen! Helt otroligt så mycket fortare veckorna går sen man började jobba.

Nästa vecka börjar med skolavslutning och fortsätter med klippning.

Vi gör vårt bästa för att inte döden ska flåsa oss i nacken hela tiden. Det är mycket med dom känslorna som kommer tillbaks... Fortfarande så kämpar Pers morbror. Jag önskar så att han kunde få slippa sin värk i detta skede nu. Det är inte mänskligt!

Inga kommentarer: