söndag 23 september 2012

Laila och havet

Ja men då så...
Då tar vi nästa släkting till sjukhuset!
Den här gången är det återigen en av Pers släktingar som behöver akutopereras för propp. Hon hade två stycken i sin arm. Nu hoppas vi bara att inte armen tagit någon skada eftersom dom uppenbart suttit där ett tag...
Den ena har inte ens hunnit komma i jord innan nästa tar över.
Jag menar varför skulle det vara lugnt här för!?

Idag försökte jag hitta ro. Jag drog mig mot havet... Den starka längtan som dragit så länge, så länge.

© Laila Söderström
Men jag lyckades inte. Fa-an! Det grämer mig! Jag hade behövt vara där ute längre och kanske framför allt ensam. Så nu känner jag mig nästan mer stressad och lite sorgsen.

Ny vecka, nya tag.
Jag vet att jag har att göra med jobbets hemsida. Där är jag inte utan jobb, men det är en himla tjatande om den nu när dom kommit på att den ska göras. :-\

4 kommentarer:

Susanne sa...

Styrkekramar i massor

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

DE VARMASTE KRAMAR OCH TANKAR TILL DIG OCH DINA.
MAN hinner inte med mer än att ta en sak i taget, så koncentrera dig på det som känns viktigast för dig nu! Rästen får kanske komma sedan!
Varma kramar från Lena

Ann-Mari sa...

Styrkekramar. Synd att du inte fick ro vid havet. Bilderna är väldigt spirituella och rogivande.

Marit Johansson sa...

Hoppas du kan åka igen till helgen och att du hittar styrka!