fredag 1 februari 2013

Februari har startat

En huvudvärksdag. Det ogillar jag skarpt!
Den här veckan har jag känns mig galet stressad. Jag hoppas jag kan få ned axlar och andning när  nu kvällen närmar sig.

När jag hämtade Fredrik från skolan idag tog vi oss ner till stan. Där tog vi en långpromenad nere vid vattnet och tankade sol. Tittade på alla vackra fåglar som folk stod och matade. Njöt av solstrålarna som speglade sig i gräsandshanarnas färggranna huvuden, tittade på den vackra grå knölsvansungen och kollade in sothönorna som också ville komma åt brödsmulorna.
Där och då...
Balsam för själen!

Tyvärr ligger nästa vecka snart i startgroparna och den bär också med sig jobbiga saker som stressar mig till viss del. :-\
Men först en helg! En dag i taget, Laila. Å så ska jag inte glömma att andas!

Inga kommentarer: