tisdag 30 april 2013

Valborg 2013

Vi pratade med Pers mamma igår om att vi skulle ta henne med till Nykvarns majbrasa idag.
Kan inte med bästa vilja säga att jag känner för det...
Har precis kommit hem efter skolhämtning och handlande av middag. Brrr! Vårvindar friska, åska, hagel och drivis. Precis som en Valborg i och för sig brukar vara. Men eftersom jag dessutom lyckats pricka in den där jäkla mensvärken också så har jag absolut ingen lust! :-\
Vi får väl se om killarna ger sig av själva tillsammans med svärmor eller vad som händer.

Nu ska vi njuta av en stor mellis. :-P


Njut av er Valborg i vilket fall som helst.
Hoppas ni tar fina bilder på elden så kan jag komma till er blogg och hälsa på istället. ;-)

3 kommentarer:

Anna sa...

Stanna hemma och mys :)
Ingen kul och gå ut i kylan heller.
Tevlig Valborg i allafall!
Kram

Anonym sa...

Hallå hallå var är du?

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Hihi ja jag jobbade så det blev inte svårt denna kväll!