tisdag 4 mars 2014

50 nyanser av grått?



Alla foton från Torö tillhör mig!
© Laila Söderström

1 kommentar:

Luna sa...

Hej, nu har jag varit här och läst ikapp sedan din skrivkramp. jag har själv haft en långvarig sådan. Och lika dålig har jag varit på att läsa bloggar men nu återvänder jag till gamla favoriter. Tråkigt att det inte löst sig för er med skolgång och jobb. Har ni aldrig tänkt på/blivit erbjudna en kontaktfamilj till sonen? Inte för att det hjälper hans skolgång men kan vara ett miljöombyte för sonen och en liten avlastning för er. Nu är han ju visserligen så stor att det kanske inte längre känns angeläget, men jag läste att ni hade så kring er som sonen kunde umgås med.
Men ni är starka som kämpar på och all er kärlek och trygghet betyder mer än skola även om det är skandal med ett barn som sätts ur systemet så där!

Mvh Luna