fredag 16 maj 2014

Helgen startar bra!

  • Solen värmer skönt
  • Lite svalt i luften
  • Fåglarna sjunger så vackert
  • Duvan kuttrar (eller vad sjutton det nu heter) när jag står och pratar med den
  • Spillkråkan letar frukost så det hörs vida omkring
  • Fredrik gick till skolan på strålande humör trots incident igår
  • Jag har en ledig dag från jobbet
  • Jag ska få träffa min lilla sötloppa idag och prata en massa skit med hans mamma
David är numera 1 år
Pratar en hel del. 
Kan egentligen gå, men han har inte fattat det själv än. ;-)
© Laila Söderström
  • Kolla på Sveriges match i Hockey VM
  • Per har en hel ledig helg sen jag vet inte när
  • Laila hostar som en galning
  • Laila har en väldigt sexy voice...
  • Hela helgen är som ett vitt blad att fylla 
(Under tiden förtränger jag läkarbesök, fler dödsfall, sjukdomar, städning och fan och hans moster. Jag stoppar ner allt det i en stor säck och knyter om hårt! Å fan ta den ända lilla pinal som smiter därifrån under den här helgen!)

Inga kommentarer: