onsdag 29 juli 2015

Onsdagsplaner

Jag har bestämt att Fredrik och jag ska vara turister idag!

Jag har aldrig satt min fot på Livrustkammaren. Fy skäms på mig! Såg nu att det fanns en liten spännande utställning där.

Sen står Fotografiska på Fredriks "sommarlovslista". Där finns en utställning av en fotograf som vi båda tycker mycket om. Sen vill jag se Anders Zorns foton också.

Att läsa är ju himla kul och nyttigt. Jag är så innerligt glad att jag lyckats göra Fredrik till en liten bokmal. ;-) Vi ska ut på jakt efter en ny bok i serien om Spejarens lärling. Sen vet man ju inte vad mer man kan hitta... Vi båda tycker om högläsning fortfarande också. Vad går upp mot en nära stund med en spännande bok? Ska nog föreslå "Den oändliga historien" för Fredrik och se om den kan locka.

Efter att knatat omkring hit och dit behöver vi nog en glass i Kungsan. För det är vi värda! :-P

Vad som händer sen?
Ingen aning! Vi fångar dagen bara! :-D


Inga kommentarer: