tisdag 23 februari 2016

En helt vanlig tisdag

Det snurrar en hel del tankar om arbetslöshet och jobb. Jag har en del att klura på och har så gjort ett tag. Men det snurrar lite för fort och jag vet inte vare sig ut eller in.

Det drar i skrivtarmen, fototarmen och pysseltarmen.
Japp, jag har många tarmar! :-P
Känner för att komma ut mer i naturen.
Tanka mig på energi från vänner.
Hitta på att göra saker.
Ändå får jag ingenting gjort! BAAAHHH...
Blir så jävla trött på mig själv!

Tröttheten efter flunsan är inte riktigt väck än.
Kroppen ger inget gensvar alls!
Värken är där den är. :-\

Å jag bara gnäller!
Min blogg!
Jag gör som jag vill! ;-)

Snart är tvättmaskinen färdig.
Hänger tvätten och sen går jag och drar nått gammalt över mig för natten.

Ny dag imorgon med nya möjligheter (brukar man visst säga)


Inga kommentarer: