söndag 17 februari 2019

Feber hej å hå

Sen i torsdags kväll har jag legat i präktig förkylning och en jäkla feber.
I torsdags var det Alla Hjärtans Dag....
Den dagen är min sons födelsedag...
Gissa om jag känner mig som världens bästa mamma just nu... not! :-\
Han åkte till flickvännen och jag fortsatte min förkylning.
Sen dess har febern pendlat mellan 39-40 graders feber. Sooovit mest hela helgen. Varit vaken ett par timmar här och där bara.
I lördags tvingade jag mig ut en stund på balkongen för att få njuta av vårvintersolen och dom 10 graderna som termometern visade. Lite vitaminer kan jag väl ändå fått i mig.
Idag, söndag, har jag sovit i princip hela tiden. Men äntligen kryper febern ner under 39. Kanske jag kan orka sanera mig själv under morgondagen. Skitgris som jag är! ;-)

Hej hopp vecka 8!
Ny tag!
Måste fixa med a-kassa och söka jobb.
Trots det känner jag just nu ändå ett litet lugn i allt


Inga kommentarer: