fredag 8 februari 2008

Nehej!

Det blir ingen avlastning med Fredrik under helgen. Mamma är redan sjuk... :-\ Hon har blivit smittad av en väninna som var hos henne för någon dag sedan som nu också ligger tvärsjuk.
Gud va livet är kul just nu... *skakar på huvudet*
Att fråga svärmor är inte ens att tänka på eftersom hon är livrädd för baciller.

Ja livet rullar på.
Försöker ta det här till mig:
http://www.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w

Å så kan vi ju ta en för alla våra minnen (Pers och mina alltså):
http://www.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w

Dagens -

  1. Jag längtar bort, bort. Vill göra nått roligt
  2. Att ett av dom viktiga mötena som vi skulle haft för länge sedan nu måste vänta till den 18/2 istället.
  3. Lillnalle - Min kära gamle trogne vän håller på att falla sönder och samman nu när ett tredje barn vill bli kompis med honom

Dagens +

  1. Stökat undan lite här hemma
  2. Pysseltarmen börjar röra på sig. :-o
  3. Ska försöka orka baka med Fredrik idag

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Tänker på dig. Hoppas du orkar ta hand om dig... och baka med F.
Kul att du i alla fall är scrapsugen! Synd att du inte har möjlighet att följa med mig i morgon. Ska sälja lite band/garn efter Lotta.
Himla typiskt att ni inte kunde få någon barnvakt :(