lördag 22 november 2008

Arbetat

Det känns skönt att komma utanför dörrarna när man varit inne med en sjukling i flera dagar. Idag har det varit rulle på jobbet, men man hann ändå andas lite mellan varven. ;-) Där emot vart det ingen lunch och det känns i kroppen nu... Tja, även i knoppen. Men vi ska straxt äta lördags middag. Sen får vi se vad som händer mer.

Sjuklingen och jag gjorde lite pyssel igår. Det här vart mitt bidrag. Det tråkiga är att man inte alls ser hur fint det glittrar om vinterträdet när jag gått över med glitterlim.
Vill ni se hans julkort får ni gå hit. Klicka här


Här är några julkort som jag gjorde på Creaforum träffen förra helgen. Får väl se hur många fler julkort det kommer att bli gjorda här...


Det här kortet får ni tänka er isblått med fint vitt glitter på... :-\ Älskar stämpeln. Tack Maria och Sollan för att ni var i maskopi med varandra. :-P

Det här kortet fick vara med på Marias kortinspirations blogg. Utmaningen var att göra ett kort i traditionella färger. Hoppa in i hennes senaste utmaning, vet ja! :-D Då blir hon glad!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilka fina Kort du har fått i hop jag gillar dom massor massor dom var verkligen jättefina:) Hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Vilka fina kort ni gjort - både du och sjuklingen (eller kanske borde han kallas "Pysslingen" nu då?)

Kram, Gunvor

Gisan sa...

Mycket fina kort allihop! Jag förstår att det var skönt att komma ut och få lite luft under vingarna efter sjuklingsvak. Kramar...

Anonym sa...

Å vilka fina kort! Det isblå är underbart, vilken härlig stämpel. Tack för din kommentar inne hos mig för en stund sedan. Törs knappt tala om att det är närpå lika när jag har jobb utan för hemmet, med att göra och inte göra i hushållet. Men just ni i skrivande stund kom jag på en lösning!

Carola sa...

Vilka fina julkort! Gillade speciellt det ljusblå, krispigt och fint

Ulle sa...

Vilka kanonfina kort! Gillar speciellt det isblå ...