torsdag 20 november 2008

Skiter i det här

Klockan var inte ens 21 när två killar låg och snarka ikapp i var sitt rum...
Den ens utslagen av en dag här hemma och feber som smög sig på.
Den andra efter att ha lyssnat på musik på You Tube för länge kvällen innan han ska upp och jobba i ottan...

Å här sitter jag!
Fruktansvärt sällskapssjuk
Vill vuxen prata med någon efter en dag med babbelbyttan här hemma.
Men nehej...

Så nu skiter jag i det här!
Går och borstar nötterna, tittar på 22 nyhterna och kryper till kojs.
Natti, natti på er. Var ni nu än är...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det låter ju jätteskönt att få komma till sängs tidigt. Själv gick jag och lade mig redan kl. åtta igår kväll. Jag gillar att ha morgonen för mig själv, dricka lite kaffe, bloggsurfa och göra något litet kort innan jag måste bege mig till jobbet. Fast det är skönare att gå upp tidigt på sommaren för nu är det bra mörkt ute......Hoppas ni får en riktigt skön helg. Kram fia