onsdag 12 november 2008

Imorgon är det dax!

Än så länge är det lugnt i lägenheten.

Jag har fått sovit ut. Så, tack och lov, är jag inte lika trött trots att värken härjar runt i kroppen. Jag tänker fortsätta ta det lugnt idag har jag bestämt mig för!

Det är allmänhetens åkning (skridskor) nu under em så dit har killarna tagit sig.
Under den tiden tänker jag försöka roa mig vid pysselbordet. Jag kan bara hoppas att hjärna och fingrar vill samarbeta och göra nått vettigt ihop. För pysslet är ändå en terapi för mig på samma gång.

Till middag har jag bestämt makaronipudding med massor av rårivna morötter till. Fredrik älskar den middagen. ♥ Det var så länge sedan vi hade den så det kan väl få vara dax nu.
Dessutom ska han få vara med att göra tårtan ikväll. Då hinner den bli saftig och god till imorgon. :-P

Japp! För imorgon blir jag ett år äldre. Kl. 15.20 blir jag 43 år. :-o Jissus vad åren går! Fredrik blir 7 i februari.
Min mamma har alltid sagt att det är på sina egna barn man ser hur gammal man är. Ooookej... Det ligger definitivt nått i det.

Det som är extra kul i år är att jag är med på ett pysselforum där vi byter födelsedags presenter med varandra. Jag har så mycket fina paket som väntas på att få öppnas. Så här många paket var det måååånga år sedan jag fick!

På söndag har samma forum en träff på jobbet. Jag har ingen susning vad jag ska göra. Men jag kan ju alltid sitta och babbla och skratta. Det är jag bra på! :-D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Makaronipudding är gott! Det är väl också bäst att jag grattar dig nu, för jag kanske glömmer imorrn! Ha en fin födelsedag och mumsa gott på tårtan!

Sollan sa...

Så du har inte tjuvtittat än då? Hihihi.
Kram Sollan

Anna sa...

Grattis på födelsedagen Laila! :-)

Hipp, Hipp, Hurra!! :-)

Jag önskar dig en fin och härlig dag!

Kram
Anna

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Jag har också ätit tårta idag tack vare att min son åxå fyller år den 13/11 :-)

PS. Jag blir glad när jag kommer till din blogg och ser din fina bild överst.
Ha det gott!

Miapuh sa...

hihihi vårt paket överlämnas live tänkte jag :) grattis i efterskott kram