onsdag 6 januari 2010

  • Ringa viktigt samtal (på torsdag)
  • Ta mod till mig och ringa två andra samtal också....
  • Checka av arbetstider och skriva in i almanackan
  • Skriva rent ett viktigt papper på datorn.
  • Snoka reda på två visitkort som sprungit iväg här hemma.
  • Filura lite på pysselmål under 2010


Det har varit en lugn dag här hemma.
Dels för att jag varit trött efter nattens oro.
Dels för att Fredrik och jag valde att vara inne. Det har hållt sig på -15 C hela dagen här.
Vi får se hur morgondagen blir

Annars inget nytt på fronten härifrån.
Jag betar sakta, men säkert, av min "att göra" lista.
Det konstiga är att det hela tiden kommer till nya. ;-)



1 kommentar:

Krisitna sa...

Hej hittade din blogg via anjocapi och när jag såg att du är en pysselmänniska som jag, var jag tvungen kolla in. Vilka fina scrapbooking kort du gjort. Min syster är scrapbooking tokig jag prövar lite grand men jag har fastnat i smycketillverkning. Jag bloggar oxå på ruach.blogg.se . Tyvärr har jag ej orkat lägga ut så mpånga smycken pgr av min senaste sjukdom. Önskar dig en bra dag och lycka till med beta av listorna jag gör oxå såna. Hälsningar Kristina