fredag 22 januari 2010

SMS på Internet

Har jag någonsin sagt att min humor är rumsren?
Det här gången får vi skylla på Maria! Det var hon som visade mig till den här sidan.
Jag skratta så jag grät när jag såg det här inlägget:

Till: Pappa
Sms: Vilket jävla håll skall jag raka åt på fittan!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut om ett vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.

Förklaring: Pratade med en kompis hur man skall raka sig för att det inte skall bli prickigt. Men hur jag än gör så blir det de. Ville bara visa henne med ett sms att jag ledsnat. Men numera vet min pappa att jag rakar mig där nere. :/

Fast en sak har jag konstaterat när jag läst på den sidan. Herre Gud vad jag är pryd och försynt i mina SMS! :-o
Kanske skulle man chocka Per med nått litet syndigt meddelande idag (och se till att skicka det rätt sen) :-D

7 kommentarer:

Therese sa...

Ha, ha tack för att du delar med dig, ett gott skratt fick även jag! Önskar dig en toppen fin dag! Kram Therese - Sockenvägens Söta

Anonym sa...

:D
Jag har också råkat skicka fel... ett kärleks-sms till min Gubbe hamnade hos min före detta chef.
Riktigt pinsamt trots att det inte handlade om några röda prickar.

Mindi sa...

Ha-ha.... piiinsamt. ;)

Stor kram
M I N D I

Evanlo sa...

Och är det inte konstigt att det alltid är de SMSen som hamnar hos fel person?

Anneli sa...

Jag var in på sidan, den är ju helt underbar...=)
Önskar dig och de dina en trvlig helg...

Tussemaja sa...

Det gäller att trycka rätt. Fick ju ett skoj sms härom dagen (http://tussemaja.blogspot.com/2010/01/skoj-sms.html).

Elina sa...

Vad knasigt, skicka sms till fel person! Det skulle jag aldrig göra. Speciellt inte till chefen. Speciellt inte om jag jobbade i svenska kyrkan och chefen var kyrkoherden och sms:et handlade om sen natt och mycket alkohol. Det skulle aldrig hända mig.