onsdag 26 maj 2010

På fyllt

Av någon underlig anledning så tog hushållspappret slut igår.
Det kan väl inte tänkas bero på dom 20.000 snortussarna jag pratade om igår? *himlar med ögonen*
Nu är det på fyllt. Köpte mjukt fint hushållspapper till min totalt sönder snorade näsa.
Vackert att titta på, med rosa och gröna fjärilar. Åtminstone fram tills jag snorat i det. :-D

Gick förbi grönsaker och frukt. Tittade långt på rabarberna, men köpte inga.
Å nu sitter jag här hemma och är vansinigt sugen på rabarberpaj. Jag blir så trött på mig själv ibland...

3 kommentarer:

Karabara sa...

Åh, men hjärtat!

Du är alltid välkommen ut till mig för att plocka lite... HELT GRATIS :)

Kram Kram

Speja sa...

Man ska följa sitt hjärta...när rabarberna kallar. Hoppas näsan stillar dig.

anne sa...

Men har du ingen med rabarber i trädgården i närheten? Många brukar vara mer än glada för att bli av med litet!