söndag 2 maj 2010

Söndagen snart slut

Risken var stor för väggklättring idag.
Jag flydde fältet! Samtidigt visste jag inte vad jag skulle göra eller ta vägen någonstans.
Ut i fall att någon fotoinspiration skulle infinna sig så följde kameran med.
Men tyvärr... Det är bara att inse: All inspiratin av vilket slag som helst är väldigt borta just nu.
Poff! Bortblåst! Inkentinken kvar!

Jag satt mig vid stranden igen. Samma ställe som i torsdags. Men ron ville inte infinna sig riktigt...
Jag fick sällskap av en blodigel. Roligare än så vart det inte idag.

Sen pluppade det upp en sifferkombination i huvudet.
Sakta kom jag på att det var ett telefonnummer till en kompis jag inte träffat på ca 2 år. Jag har tänkt så mycket på henne den sista tiden.
Eftersom jag inte var så långt därifrån så tog jag mod till mig att kika förbi.
Det var så trevligt att se och träffa hela lilla familjen igen! :-)
Jag hoppas vi inte tappar kontakten igen.

Inga kommentarer: