söndag 8 maj 2011

Jag måste!

Från högre ort har jag blivit kommenderad att uppdatera.
Ditt ord är min lag....
*harkel* Fast när ska damen själv uppdatera? ;-)

Uppdatera ja... Har ingen aning om vad jag ska berätta om egentligen.
Helgen har bara flutit på. Jag har varit hemma. Lillskiten har varit ute på gården hela dagarna med kompisar. Per jobbade lördagen, ute och åkt runt i naturen lite idag... Tja, that's mitt liv just nu.

Ang cirkusen så måste jag säga att den var bättre i år ännu förra året.
Så hinner du, då tycker jag du ska se den!
Fredrik skratta så han nästa kikna åt clownakrobaten. Själv trodde jag han skulle slå ihjäl sig flera gånger. :-)
Dessutom ska vi flytta landet, köpa en gård och starta en zebrafarm! Allt enligt den yngre av herrarna i det här huset. Han vart dödskär i zebrorna när vi gick bakom och klappa dom. ♥


Båda fotona
© Laila Söderström

När slutnummret startade satt jag med hakan nere vid knäna och bara skakade på huvudet. Fredrik tittade på mig och sa:
-" Mamma, det där är ju jätte farligt väl?"

Inga kommentarer: