tisdag 24 maj 2011

Uppdatering och tvärilsk!

  • Jaga rätt på nya handläggaren på Arbetsförmedlingen! Försökt i1½ vecka nu :-(
  • Fixa tvättstugan på tisdag
  • Utvecklingssamtal i skolan på onsdag
  • Följa med klassen till Cosmonova på fredag
  • Teateruppvisning på Sagateatern för Fredrik på lördag
  • Skicka in fler ansökningar på arbeten PÅBÖRJAD
  • Röja mer i Fredriks rum PÅBÖRJAD
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD
  • Röja och sortera i pysselhörnan PÅBÖRJAD
  • Kolla igenom Fredriks kläder. Ungen växer ju! :-o PÅBÖRJAD
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser PÅBÖRJAD
  • Gå igenom mammas alla kokböcker och recept
  • Gå igenom mammas kläder och lite blandat i en del påsar
  • Fixa papper till kommunen ang. F
  • Fixa papper till F-kassan ang. F
Arg, arg och jäkligt irriterad!
Efter en jäkla massa om och men får jag tag på handläggaren på Arbetsförmedlingen... via mejl.
Tillbaks får jag ett goddag yxskaft svar.
Nej, dom bokar inga enskilda samtal.
Nej, jag har för många dagar kvar så jag är inget akutproblem... just nu.
Vassego Laila att leta jobb, praktik, arbetsträning, utbildning eller coach på egen hand!
Ja men va fan tror ni att jag gör!!!???
Vad hände med att jag tillhörde den handikappade skaran?
Vad kan jag mer få för hjälp från er då???
Jag går upp i små atomer på att inte få jobba och så nu det här på alltihopa. När jag dessutom inte kan jobba med vad som helst så gör det situationen ännu jobbigare.


Bryt ihop och kom igen.
Det har man ju aldrig gjort tidigare... :-\  (hör min syrliga ironi nu)

2 kommentarer:

Hegu sa...

Hej! Det var länge sedan jag tittade in här sist men jag tänker ibland på dig och undrar hur du har det...
Du har fullt upp att göra ser jag...ja...det är ett heltidsjobb att vara sjuk med allt det innebär...eller hur!? Jag hoppas att det är bra med dig trots allt!

Hoppas att vi ses någon gång...

Kram
Helen

Karabara sa...

*Älskar dig*

*kramar om*