torsdag 23 februari 2012

Krigarn somnade igår

Jag vart så himla slut efter tårar, ilska och skrivande om det som hänt lillskiten igår i skolan så jag slocknade.
Kl. 21 låg jag och snusade gott bredvid sonen som också hade somnat. Å där snusade jag tills Per kom hem 00,30 och tyckte jag kunde dra ur hårknuten och ta av mig glasögonen åtminstone. :-D

Idag när jag hämtade Fredrik vid fritids hade jag alla taggar nere på en gång! Men det hade inte varit några allvarligare incidenter idag. *muttrar* Tur för dom det!

Fredrik är lugn idag, men trött. Det tär även på honom med allt... Skrutten. Idag ska vi mysa, käka semla och titta på nyheterna om lillprinsessan. Han är nyfiken och har redan på sin födelsedag, men också idag, frågat en del om sin födsel (som var dramatisk) Han undrade om saluten skulle höras ända till oss i Södertälje. ;-)

Ang jobbsökandet så kommer jag igen antingen ikväll eller imorgon. Så ni får gärna fortsätta hålla er tummar, sötnosar ♥

Inga kommentarer: