fredag 30 mars 2012

Mars är snart slut

Jag vet inte riktigt vart den här månaden tog vägen. Är det fler än jag som inte hängt med?

Är fortfarande kvar lite grann igår dagen och frågor både ang. intervjun och skolan. Men nu har jag skickat mail hitan och ditan så nu får jag lov att släppa en del.

Idag vart en trött dag för lillskiten och mig. Han drömde mycket mardrömmar under natten och for runt som en elvisp bredvid mig. Kanske en reaktion på ett viktigt möte vi skulle på under fm? Men mötet fixade han så himla galant! ♥
Fast själv har jag inte orkat göra saker som jag borde gjort och känner mig lite stressad över det.

Men Fredrik och jag gör fredagskväll och tar det lugnt. Imorgon ska vi vara piggare för vi ska iväg till Upplands Väsby och fira en kusin till mig. :-P

Snart påsk också.
Per tar semester under Fredriks lov. Ska bli kul att ha långledigt tillsammans och kunna göra saker. Hoppas vädergudarna är snälla mot oss.
Har du påskplaner?

1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Nu är det ny månad och nya tag. Ljuset är tillbaka och värmen också. Det kommer att bli en toppenmånad! Må gott!