tisdag 6 mars 2012

Odjuret i badrummet

Kan inte låta bli att fnittra lite för mig själv.
Det frustat och låter för jäkligt inifrån badrummet. Man skulle kunna tro att det bor en valross i badkaret. Men lugn, det är bara Fredrik. :-D Lyckan är stor nu när man kan härja runt som man vill utan tumskenan. 

Han tar kvällsdusch och Per tar en liten tupplur till innan sista natten ska avklaras. F och jag ska sen läsa en nattsaga.
Efter det ska jag sätta mig och uppdatera almanackorna så att dom är synkade med skifttider och en del annat som kommer här i mars.
Väntar fortfarande på att höra från skolan om möte >:-(  och även från Arbetsförmedlingen...

1 kommentar:

Kreativa Becca sa...

Hej!

Tack för din jättesöta kommentar om min väska och plånbok i papper! :)

Jag vill bara tala om att jag har mailat dig beskrivningen på plånboken och länkat till väskan :) Tveka inte att fråga mig om du undrar något :)

Kram Becca