onsdag 31 juli 2013

Vi har FF

Det faktiskt så att Per och jag har FF.
Kommer ni ihåg när man hade det som ung? Föräldrarfritt?
Fast i det här fallet står det för Fredrik fritt. ;-P
Kära vännen Sollan har tagit Fredrik i några dagar för att vi ska få göra något för oss själva, bara vara. Vi kan säga som så här,  det var väääldigt länge sedan han sov över hos någon.
Fredrik var lite spänd, men förväntansfull. Vad han inte visste var att Sollan planerat ett Skansenbesök. Jag tar för givet att jag kommer att få höra allt om det besöket sen. Fredrik och djur... ♥
Så vad har hans föräldrar roat sig med?
Sovit ut, åkt runt i lite olika affärer, handlat lite och kvällen avslutades med att Per tittade på en sån urdålig film på TV att jag smet ifrån den och satte mig här. ASG

1 kommentar:

Susanne sa...

Hoppas att ni får en underbar FF.
Kram