söndag 22 december 2013

22 december

Hur får man tre timmar att bara rassla iväg utan att blinka?
Man kör upp till Väsby C.
Rausar in på toaletten för man hinner bli kissnödig på 45 min.

Sitter och funderar över texten på toadörren...

Sen har man sen tidigare stämt träff med kusin Lena. Vi sätter oss på det nya restaurangtorget ocxh äter, pratar och skrattar. Pratar lite till och skrattar ännu mer. Förhör oss om varandras skick, anhörigas skick etc. Å där sa tre timmar bara POFF! :-D
Jag köper ett presentkort till min bror på hans favoritbutik. Jag har ändå saker till honom som ska upp till honom. Vi hinner inte prata så mycket. för han håller på med annat. så jag langar bara in påsen med ditt och datt i. ;-) Önskar god jul och kör vidare.
Är kissnödig igen! :-\ Men då! Varför tog jag det inte hos Ted? Man tänker inte på allt inte...
In på Statoils toa.

Självporträtt anno julen 2013.

Tomtar för en annan vän som tyvärr inte var hemma. Lämnar en julblomma på hennes trapp med en liten önskan om en god jul.
Hämtar killarna som varit och gjort Stockholm i julruschen. Sen styr kosan hemåt
Får ett SMS från en smått chockad lillebror.

Jag älskar att tomta runt och hitta på bus ♥

1 kommentar:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

HUa Så fort tiden går!!!

Ha en fin jul!