torsdag 21 mars 2019

Fototarmen

Det drar så mycket i fototarmen! Jag slutade att fota när datorn hemma la av. Svårt att lägga på hårddisk och redigera foton utan vettig dator.
Ja man kan göra massor på mobilen. Men Laila kan inte!:-) Jag är totalt handikappad där. Min gamla mobbe tar inte några bra bilder och jag är skitdålig på att använda det som finns i den. Dessutom håller den också på att ge upp. (Klappar den ömt och ber till högre makter...)
Det är dags att plocka fram kameran och helt enkelt börja använda kompisen igen. Sen får jag väl gå ner till biblioteket och låna dator och fixa över till något "moln". Har aldrig satt mig in i det ordentligt. När sonen är här kanske jag kan låna hans dator lite, till att fixa med foton.

Men det är bara att inse… Jag måste börja fota mer!
Det får mig att må bra!
Å det vill jag ju göra

Inga kommentarer: