tisdag 5 augusti 2008

En tisdag är snart slut

Nehej! :-\
Inte fick jag sova med allt pyssel i sängen. Per ville jag skulle tömma den innan vi skulle gå och lägga oss i natt. Men hur tråkig får man bli då? Vissa vill bada i pengar (ja tack), men jag vill sova med pyssel.
Griniga gubbar! ;-)

Semester!
Fast det känns ju lite svårt att tro på det när man såg på termometern i fm. 12 grader! :-o
Mina tossingar bara skrek rakt ut när jag tvingade på dom strumpor. Men snälla någon vilken kräkning av tossingars rättigheter! Tänk er då hur dom trilskades när jag ännu tvingade på dom gympadojjor...

Fredrik är hemma. Allt är som vanligt. Lugnet är slut och det är fullt liv i huset igen... både på gott och ont.

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Vad är det för fel att sova med pyssel, kan man undra?
Håller med dig... svinkallt om tossingarna. Men jag har inte tvingat på dem några strumpor - är det sommar så är det :)
Vad mysigt med lillpysen hemma igen. Klappa lilla rumpan från mig ;)