Här om dagen var ju jag på en liten tur här i Södertälje och hittade graffiti. Dessa bilder är ju bara så underbara!
Someday ago I went on a trip here in Södertälje and found some graffiti. This paintings are so great!
Artist Tomas Sundstrand
All photos Laila Söderström
Visar inlägg med etikett Black and White Wednesday. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Black and White Wednesday. Visa alla inlägg
onsdag 7 augusti 2019
Svart/Vitt
Upplagd av
Laila
kl
14:09
1 kommentarer
Etiketter: Black and White Wednesday, foton, fotoutmaning, graffiti, Södertälje
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


