Visar inlägg med etikett St Germain's. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett St Germain's. Visa alla inlägg

torsdag 7 april 2016

Jag gillar.../ I like...

Sonen och jag var in till Stockholm och trava runt i Gamla stan. Älskar den här skylten! :-D
My son and I was to Stockholm and take a walk in The Old Town. I love this sign! :-D

Den här bilden kan du trycka upp större/ You can get this picture bigger 
 
Står och lagar mat och tycker det mörknar så fort. Tittar ut . Jag tycker så mycket om vyn från kökssidan! Vårregn på kvällen
Stand in the kitchen and make dinner. Suddenly I realize it went so dark. Looking thru the window. I like this view so much! Springrain in the evening

Alla foton 
©Laila Söderström

Fler fina foton att titta på/ More nice photos to look at