My son and I was to Stockholm and take a walk in The Old Town. I love this sign! :-D
Den här bilden kan du trycka upp större/ You can get this picture bigger
Står och lagar mat och tycker det mörknar så fort. Tittar ut . Jag tycker så mycket om vyn från kökssidan! Vårregn på kvällen
Stand in the kitchen and make dinner. Suddenly I realize it went so dark. Looking thru the window. I like this view so much! Springrain in the evening
Står och lagar mat och tycker det mörknar så fort. Tittar ut . Jag tycker så mycket om vyn från kökssidan! Vårregn på kvällen
Stand in the kitchen and make dinner. Suddenly I realize it went so dark. Looking thru the window. I like this view so much! Springrain in the evening
Alla foton
©Laila Söderström
Fler fina foton att titta på/ More nice photos to look at
Fler fina foton att titta på/ More nice photos to look at

