lördag 17 oktober 2009

Snart är kl. 16,00

Tyvärr har det varit en alldeles för lugn dag på jobbet idag... :-\ Icke bra, icke!
Men å andra sidan har jag hunnit redigera en del bilder som ska ut på jobbloggen så småningom. Det är jul kul att kunna visa upp lite mer inspiration där också och inte bara för dom inne i butiken. Jag vet att vi har besöker där, både från vårt avlånga land och andra länder också.

Men vart är kunderna idag då?
Jag skulle tro att ingen vill stoppa ut näsan i det här vädret idag.
Urrigt och blött här i Stockholm...

När jag låser dörren om mig här sen så ska jag hem!
Hem till ett par sexiga byxor, en t-shirt som döljer alla mina sexiga former och till ett par ullstrumpor som Per säkert vill riva av mig i all upphetsning när han får syn på mig. ;-) Eller kanske... inte...
Där ska jag sitta i soffhörnet hela kvällen.
Levande ljus, Körslaget och myspys med lillskiten det är vad jag längtar efter nu.
För nått myspys med storskiten blir det väl inte med den outlooken jag kommer ha ikväll.

Njut av er höstkväll ni med där ute. ♥

1 kommentar:

Gunsan sa...

Säg inte det - alla har vi våra böjelser :-))