torsdag 13 december 2012

AJ!

Ont lite överallt just nu....

Ont i huvudet. Jag har nya glasögon på näsan. Det märks... Billig fylla liksom. ;-) Man kan lugnt säga att det märks att dom andra glasögonen hade nästan fem år på nacken.

Ont i höften. Det märks att sängen har en stor grop i sig. Jag hoppas vi kan fixa till en ny säng i nästa vecka. I natt låg jag vaken fyra timmar och undrade i min desperation om inte t.o.m. soffan skulle vara ett bättre komplement.

Ont i knät. Det märks att det är mycket snö och lite små halkigt. Det gillar inte vare sig det "sjuka" knät eller det "friska" knät (som snart är sjukare än det sjuka). Dessutom tycker inte det sjuka knät om kylan riktigt för det blir lite stelt och inte så följsamt.

Men annars är jag på bra humör och gillar att snön ligger kvar och ger lite julinspiration och lite extra ljus i mörka tider.
Punkt för idag! :-)

Inga kommentarer: