onsdag 31 december 2014

Fortsatta funderingar

Det rinner en sakta tår utför kinden...
Torkar bort den, snörvlar och slår bort tanken.
Det kom en sån stark känsla inombords av att ringa mina föräldrar och önska gott nytt år. Det blir en jäkla lång telefonledning det.... :-)

2015...
Inga löften. Vill bara några saker:

  • Vara snäll mot mig själv! 2014 var ett år där sjukdomarna ramlade över mig. Allvarliga såna också. Jag måste lära mig att leva med fler kroniska sjukdomar. *suckar djupt*
  • Att ha kraften att träffa mina nära och kära, vänner och släktingar.
    Saknar dom, behöver dom.... Ni alla ger mig energi ♥ Energin som jag så innerligt behöver! Nytt år och nya tag!
Vad händer under det nya året då?
  • Jag är så glad för sambons skull! :-D
    Ny tjänst på jobbet, dagtid. Att äntligen kunna veta hur jobbtiderna ska vara (Och helgerna också för den delen)
  • Sonen blir 13 år och lääängtar till det. Då får han bli medlem på Facebook. Mamma har varit sträng än så länge. ;-)
  •  Å när han nu blir 13 så innebär det ju att han börjar högstadiet till höstterminen. Sa jag högstadiet? Ja men hur sjutton gick det till då??? :-o Jag satt ju nyss med honom i famnen och ammade.
  • Brorsan fyller jämnt antal år i år! :-) Vill hitta på något busigt.
  • Å fyller han jämnt så innebär det att jag gör också. En magisk gräns ska nås....
Ja men då så! Kom, ta min hand...
Nu går vi! :-)


1 kommentar:

Rajesh sa...

Wish you Happy and Prosperous New Year.