onsdag 27 juni 2018

Dag två och tre av semestern

Dag två på min semester var jag här och lallade runt. Dreglade över saker som jag behöver och saker jag bara önskar att jag behövde. ;-)
Kan ju säga att det märks att Mall of Scandinavia är stort! Säg vad dom inte har....
Dejtade min bror och fick en påse Lindts choklad. Å så här fint vart det på mitt vardagsrumsbord då:
Märks inte att jag älskar IIttala va? Det här är bara några av Kiwilyktorna jag äger. Tyvärr har jag inte köpt så många Mariskålar, men jag älskar dom också.

Idag är det dag tre av semestern.
Mycket vila efter allt gående igår. Tvättat två maskiner med tvätt som hänger här i lägenheten nu. Gör den ännu fuktigare och varmare här inne...
Å chokladen från igår gjorde sig bra till fotbollsmatch idag. Jisses mitt hjärta höll på att stanna hur många gånger som helst! Men så himla kul att vi går vidare i fotbollsVM!


Inga kommentarer: