torsdag 8 augusti 2019

Onsdag

Den började inge bra den här dagen. Sen tog jag bara kameran och gick. Ingen aning om vart jag skulle hamna, vad jag skulle göra. Behövde bara skingra tankarna från allt skit!
Med gråten i halsen hamnade jag lallandes i min egen lilla stad, Södertälje. Jag orkade liksom inte ta mig längre än så...

Jag konstaterar att Slussenområdet inte är klart till den här sommaren. Det händer massor och ser förjävligt ut. Hoppas man kommer att fixa ordning sen så det kan bli mysigt att se båtarna igen.

© Foton Laila Söderström
Jag satt vid Inre Maren och bara försökte hitta ro. Gick runt och fotade lite mer. Gjorde aktivitetsrapporten på en lånad dator på bibblan. Jagade humlor på alla vackra blommor som finns runt Hebbevillan och Stadsparken
 
Samspråkade med en äldre man en kort stund. Vi konstaterade att vädret var perfekt idag. ;-) Sen tog vi varandra i handen och önskade en trevlig em. Älskar spontat prat med främmande människor!
Denna lilla parvel kom och gjorde mig sällskap på en bänk en liten stund också
© Alla foton Laila Söderström
 
Om jag mådde bättre efter fototuren?  Nja.... Det är bara att inse att livet stressar mig väldigt mycket från olika håll just nu.

Inga kommentarer: