torsdag 9 september 2021

Arbetsträning....igen

Jag har återigen fått en arbetsträningsplats. Det lät så bra när jag läste om stället. Men jag är van vid att allt är inte riktigt som det ser ut ibland. Externa företag ska sälja in sig till Arbetsförmedlingen för att kunna tjäna pengar på sina deltagare... Så återigen är jag på ett ställe som inte kommer ge ett skit! I princip sitter jag bara av tiden jag ska vara där. *suckar djupt*

Så då kan jag ju iaf blogga ;-D 
Jag får något att göra, bloggen blir ä n t l i g e n uppdaterad. Det har ju runnit en del vatten sen förrförra inlägget. Mycket "vatten" och ändå inget.... Livet är fortfarande tufft  på en massa olika sätt

I morse tog jag en promenix ner till "jobbet". Det tar ca 30 min beroende på min dagsform. Har en låtlista på Spotify som jag brukar köra för promenader. Så med solen på näsan och hyfsad fart på benen fick jag den här i örat


På repet i örat går jag i takt och låter textraderna bli mitt mantra för dagen
It's a beautiful day
Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away


Inga kommentarer: