måndag 16 juli 2007

Lungt, väldigt lungt!

Å egentligen skulle man kunna säga att det är alldeles för lungt. :-\
Visst kommer det in någon strökund så där, men inte är det många. Dessutom är det inte dom vanliga pysslarna, brudparen eller föräldrarna som ska fixa dopkorten. Nopp, det är mest turister.
Men det är kul att jobba trots värken. Inte sjutton hade ryggen blivit bättre idag. Så idag var det i och för sig skönt att det var så lungt.

Men lite avis blir man ju på mina killar som varit på stranden idag... Det skulle vara härligt just nu! Jag hoppas det blir fint även efter att jag slutat den här jobb perioden.

Ni som är iväg och badar... Plaska fötterna för mig med

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har bytt färg minsann! Faktiskt låg jag i natt och funderade på att göra någon grafik för att ändra min blogg. Bada... det har jag inte gjort ännu i år. Och så klart vädret håller i sig. Jag börjar ju min semester nästa vecka.

Sollan sa...

Hi, hi, jag får väll komma in och störa lugnet lite. KRAM!

Miapuh sa...

Tjenare stumpan!
Jag lär la dyka upp i dag, torsdag tror jag..
Kramis o ta hand om dig

Karabara sa...

Snart kommer du tycka det är jobbigt att inte få åka och jobba!
Kram Karin