tisdag 1 april 2008

Klockan är lite över 14,30

Det är tisdag.
Jag är ledig.
Bara sovit.
Solen skiner.
Värken härjar.
Fan vilken munter dag då! :-\

Imorgon är jag också ledig.
Det finns bra en onsdagen den 2 april och vad händer?
Jo, tre viktiga möten bakar ihop sig på en och samma dag och näst intill på en och samma tid...
Jag hoppas jag inte sover bort tid, värk och dag på samma sätt som idag. Jag vill göra nått kuligt!

Vi funderar på att hitta på nått skojsigt i naturen efter att man hämtat Fredrik.
I och för sig finns det en hel drös med "måsten", men... Varav den ena är att ta sig fram till diskbänkens botten.Men nu skiter vi i "måstena"!

5 kommentarer:

Christina sa...

Tack för besöket på min blogg, du är välkommen tillbaka om du vill...

Tussemaja sa...

Skit i måstena! I värsta fall kan vi anlita "Rent Hus" :) Ut i skogen och röj lite i stället!

Jozebelle sa...

Det är rätt, skit i "måstena", de finns kvar skulle någon ta hand om dom så - vassego!!!!

Hoppas du får mindre ont snart!!!!

Kramizar Ann-Marie

Miapuh sa...

Tjenare!
Tack, jodå lär knalla upp nästa vecka iaf till er men kollar om du jobbar först osv. Hur är de med dig?
Roddan fixade de inte

kramis Mia

Gisan sa...

Hoppas att värken har släppt till idag och att du har sol hos dig och möjlighet att njuta av den. Kramar...