söndag 27 april 2008

Lycka nummer 2

Igår var Fredrik i farten igen! Fast det var inte cykel jag tänkte på den här gången. Själv jobbade jag och är faktiskt lite avundsjuk på att jag inte fick dela hans glädje. Men så är livet ibland...

Vad som hände? Titta i Pers blogg!
Härliga bilder! Jag blir så varm i hjärtat eftersom jag vet hur mycket han gillar dom. ♥

Idag är det söndag. En ny dag med nya möjligheter. Egentligen känner jag för att vara lite social med glada trevliga människor. Fredrik sprang just ut på gården för att leka. Sen vet jag inte så mycket mer ...

6 kommentarer:

Tussemaja sa...

Kul att ni kom förbi! Måste bli snart igen då tiden går alldeles för fort!

Tussemaja sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gisan sa...

Vilken glad överraskning! Att komma in här en gråmulen måndagmorgon och mötas av ditt leende som lyser som en sol. Så kul att "få ett ansikte" på dig. Det är en fantastisk bild. Kramar...

Sollan sa...

Helt underbar bild på dig Laila!! Skitläckert!! KRAAM!!

Anonym sa...

Tack för dina fina ord, jag blev varm i hjärtat!
Och vilken kille du har, först cyklingen och sen de härliga bilderna med Nordman.
Fin bild på dig också !Ha det så bra!

Gisan sa...

Jag sitter här med gåshud. Missade att gå in på Pers blogg sist jag var här. Tänk vilket minne det blir för sonen. Jag förstår verkligen att du hade velat vara med. Kramar...