torsdag 10 april 2008

Vänner

Smaka på ordet... vänner...
Ett väldigt trevligt ord! Framför allt är det ännu trevligare att ha vänner omkring sig!
Sollan och Tommy, hittad via nätet genom pysselvärlden.
Marita, hittad via nätet genom pysselvärlden
Karin, hittad via nätet genom pysselvärlden
Maria, hittad via nätet genom pysselvärlden numera också arbetskollega
Alla har jag träffat på "riktigt" och är så glad över att ha dom så nära mig! ♥

Jag... jag som var mobbad genom hela skoltiden, alltid varit (och är) blyg, varit väldigt ensam och inte haft många vänner. Här står jag idag!

Då ska man inte heller glömma en del bloggvänner. För även om ni inte håller på med pyssel och fast jag inte träffat er öga mot öga , så finns ni med mig varje dag! ♥ Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet nog vilka ni är.

Vänner... Var rädd om dom. Tala om för dom att ni vill ha dom nära er.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den scenen är helt sjukt rolig. Har ljudklippet igång lite då och då för ett gott skratt :) Timon och Pumbaa gör dagen lite lättare att handskas med ibland ;)

Gisan sa...

Kramar till dig Bloggvännen!!!

Tussemaja sa...

Gulle dig! :)

Jozebelle sa...

Ja du jag citerat ett vykort jag har som är så sant...

Vänner är en skattefri förmögenhet

Ha en bra dag

Marthe sa...

Det er så sant så sant Laila, det er viktig å ikke ta venner for gitt, for de vokser ikke på trær. Og det er utrolig hvor mye online venner betyr, selv om man ikke har møtt hverandre. Jeg setter nå utrolig stor pris på dere alle.

Stor ¨kram från Norge

Malin sa...

Kram på dig tjejen!

Elisabeth sa...

Tack!! En stor kram tillbaka till dig.. du är en sådan vän som alla borde få möta! För rätt vad det är så kommer du och knackar på med en kram.. och det betyder väldigt mycket när man har det lite tufft!

Var rädd om dig.. varm kram!

Ps. Vilka vackra bilder i ditt tidigare inlägg...

Erica sa...

Vänner.. håller så med om det du skrev.
Tack för den fina kommentaren på min blogg, ja visst är de vackra - Maja Design papperen, älskar dem!! Vilka fina bilder du lagt in i inlägget under, fina bilder att scrappa kanske.. :-)
Tittade även in under gamla inlägg, såg dina vackra kort, de väskformade korten och klänningskortet, så otroligt vackra kort!! Du inspirerar verkligen!! Ha en bra helg! KRAM!

Sollan sa...

Min goa "storasyster"!! KRAAAM!!

Anonym sa...

Kul att du tittade in hos mig!
Du har så rätt, det är fantastiskt att man kan få vänner på detta sätt!